top of page

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot koskevat Sisu Energyn verkkokaupasta tehtyjä tilauksia.

1. Myyjä

SEF Marketing Oy
Sisu Energy -brändi
Y-tunnus: 3433305-7

Osoite: Keilaniementie 1, 02150 Espoo
Sähköposti: info@sisu-energy.fi

2. Tuotteet

Verkkokaupasta myydään Sisu Energyn pellettituotteita ja niihin liittyviä tuotteita. Tuotekuvaukset ja hinnat ilmoitetaan Sivustolla.

3. Tilaaminen ja sopimus

Tilaus syntyy, kun asiakas on maksanut tilauksen ja saanut tilausvahvistuksen. Myyjällä on oikeus olla hyväksymättä tilausta erityistapauksissa (esim. varastovirhe).

4. Hinnat ja maksaminen

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Verkkokaupassa maksutapana käy useimmat pankki-/luottokortit, Google Pay ja Apple Pay. Maksupalvelun tuottaa Wix Payments.

5. Toimitus

Toimitusvaihtoehdot ja -hinnat näkyvät kassalla. Toimitusaika on yleensä 14 päivää, ellei tuotteen kohdalla toisin mainita.

6. Toimitusalue

Toimitamme tilauksia Suomeen (pois lukien Ahvenanmaa, ellei toisin mainita).

7. Palautus- ja peruutusehdot (sisältää 14 päivän palautusoikeuden)

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilauksensa ilman syytä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautusoikeuden ehdot

  • Tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen.

  • Avattuja, vaurioituneita tai käytettyjä pellettisäkkejä ei voi palauttaa hygienia– ja turvallisuussyistä.

  • Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei tuote ole virheellinen.

Peruutusilmoitus

Peruutuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti sähköpostiin: info@sisu-energy.fi

Palautusmaksu

Maksu palautetaan 14 päivän sisällä siitä, kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu.

8. Reklamaatiot ja tuotteen virheet

Jos tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta, asiakas voi tehdä reklamaation sähköpostitse. Virheelliset tuotteet korvataan tai hyvitetään kuluttajansuojalain mukaisesti.

9. Vastuunrajoitus

Myyjä ei vastaa välillisistä vahingoista, kuten tulonmenetyksestä tai viivästyksistä johtuvista vahingoista.

10. Sovellettava laki ja riidanratkaisu

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla.
Kuluttaja voi saattaa asian myös kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

bottom of page